2. desember

Mona Larsen 2.png
Vi tenner et lys for glede, og åpner luke nummer to i julekalenderen vår. Der finner vi vår engasjerte og dyktige kollega, Mona Larsen!

Mona jobber som organisasjonskonsulent hos oss i SPISFO, hun lever sitt julebudskap fullt ut og bruker sitt engasjement, sin historie og sin stemme til viktig påvirkningsarbeid, både inn mot ulike brukerråd og ved å dele av seg selv gjennom foredrag, intervjuer og som menneskebok i Norsk Folkehjelps menneskebibliotek .

Mona snakker åpent og ærlig om sitt liv og hvordan det er å leve med overspisingslidelse. Tidligere i år publiserte vi et intervju med Mona og, hennes psykolog gjennom 15 år, Vigdis. Intervjuet kan du lese her.

Vi er stolte og takknemlige over at Mona er en del av team SPISFO, les Monas svar på julespørsmålene våre under:

Hva er ditt julebudskap?
Mitt julebudskap er at det å drive med folkeopplysning, er det viktigste jeg gjør. Og at jeg og du og alle er bra nok!

Hva er din favoritt juletradisjon?
Gjøre minst mulig på mest mulig tid

Hvem vil du sende en julehilsen til?
Jeg vil sende en julehilsen til mammaen min, som døde for to å siden, for å fortelle henne at jeg har det bra.Har du fått med deg gårsdagens luke med Pia Pedersen fra Pia og psyken?

PS! Har du fått med deg medlemskampanjen vår? Hvis du melder deg inn innen 24. desember får du et av de fine SPISFO-smykkene våre inkludert i medlemsprisen! Les mer om medlemskampanjen og hvordan du kan kjøpe SPISFO-smykkene i julegave til noen du er glad i her!

Følg oss på Instagram og Facebook hvis du vil ha oppdateringer på når dagens kalenderluke er publisert her på bloggen!

One comment on “2. desember”