18. desember

Anette Wessel Gerner.pngNår vi i dag åpner luke 18 er vi så heldige at vi får treffe SPISFO styremedlem Anette Wessel Gerner.

Anette jobber til daglig som siviløkonom. I de 8-9 årene hun har vært medlem av Spiseforstyrrelsesforeningen har både bidratt som frivillig og jobbet på kontoret. Hun gjort alt fra å besvare støttetelefon og nettforum, ha ansvar for åpne kvelder og temakvelder, holde foredrag og være en del av ledergruppa på sommerleir.

Selv forteller hun at hun på disse årene har blitt glad i organisasjonen og er stolt over å være en del av den viktige jobben som gjøres.

De siste årene har Anette tatt med seg kunnskap, erfaring og engasjement inn i et styreverv i SPISFOs sentralstyre.

Vi sender en god juleklem og en stor takk til Anette for den gode innsatsen hun har gjort og fortsetter å gjøre for organisasjonen vår.

Her er Anettes svar på julespørsmålene:

Hva er ditt julebudskap?
Både i julen og generelt hele året så vil jeg at vi blir flinkere å se hverandre. Det skal ikke mer enn et smil til for å utgjøre en forskjell i noens dag.

Hva er din favoritt juletradisjon?
Den fineste juletradisjonen jeg vet om er å sitte i pysjen sammen og se på Tre nøtter til Askepott. Blir ikke jul uten det.

Hvem vil du sende en julehilsen til?
Jeg vil gjerne sende en julehilsen til alle de flotte frivillige i Spiseforstyrrelsesforeningen. Deres bidrag er uvurderling for organisasjonen.

PS! Har du fått med deg medlemskampanjen vår? Hvis du melder deg inn innen 24. desember får du et av de fine SPISFO-smykkene våre inkludert i medlemsprisen! Les mer om medlemskampanjen og hvordan du kan kjøpe SPISFO-smykkene i julegave til deg selv eller noen du er glad i her.

Følg oss på Instagram og Facebook hvis du vil ha oppdateringer på når dagens kalenderluke er publisert her på bloggen!

One comment on “18. desember”